صفحه اصلی / انتصابات / انتصاب "ولی تیموری" به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر
انتصاب "ولی تیموری" به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر  - تصویر 1

انتصاب "ولی تیموری" به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

ایجاد شده: 22/دی/1397       آخرین ویرایش: 22/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز با صدور حکمی از سوی "علی‌اصغر مونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، جناب آقای "ولی تیموری" به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

به استناد تبصره ( 3 ) بند یک تصویب‌نامه شماره ۱۶۹۰۶۷ / ت ۵۰۱۰۷ ه مورخ 8 / 11 / 1392 هیأت محترم وزیران به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منصوب می‌شوید.

سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره‌گیری از توان و امکانات سازمان‌ها و نهادهای عضو ستاد به خصوص در ایام تعطیلات، اشاعه فرهنگ سفر و برنامه‌ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری در سطح کشور از جمله وظایف تعریف شده برای ستاد می‌باشد.

همکاری مستمر و هماهنگی با دستگاه‌های عضو تصویب‌نامه و تعامل با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که انتظار دارد ضمن تقویت دبیرخانه ستاد مربوطه، برنامه‌ها و تمهیدات لازم را برای انجام امور جاری و اداری ستاد به منظور فراهم نمودن تسهیلات و خدمات بهینه سفر به مسافران و گردشگران به ویژه هموطنان عزیز در زیر مجموعه معاونت گردشگری سازمان، تهیه و اقدامات لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه همدلی، همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین مدیران و کارکنان سازمان در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...